försvinn

Jag är arg. Fruktansvärt, jäkla skitarg! Först och främst är jag arg på busstraffiken och allt som hör till, men när jag började fundera lite mer på vad som gör mig förbannad så insåg jag att grupparbeten nog ligger högst upp på listan! Bussar och grupparbeten borde inte få finnas....

Bussarna då. Jävla skitbussar! De är alltid sena, alltid. Busschaufförerna är oftast (Tjoppa, jag skriver oftast!) otrevliga och mentalt efterblivna! Folk som åker buss är egoister och skiter fullständigt i andra. Det jag hatar mest är fula, jävla ungdomar som tar upp platser som kanske en barnfamilj behöver, eller ett gäng med pensionärer. Nej, ungdomar är de mest jävliga människor som finns. Ibland när jag sitter bakom en sådan på bussen (jaa, jag vet att jag också är en ungdom, men jag beter mig åtminstone) så får jag verkligen med all min tankekraft intala mig själv att jag inte får slå människan i huvudet. Awwwhr! Jag blir så fruktansvärt arg! Sedan har vi alla förbannade rödljus, och folk som uppenbarligen inte har någon gas. Alltså, hur många gånger har man inte suttit fast vid ett rödljus, och sett den gröna lampan komma och gå några gånger innan man tillslut kommit ur stoppkön? Fan...

Sedan har vi grupparbeten. Det värsta slags arbete, helt seriöst. Lärarnas argument för skiten är att: åååh, man måste ju lära sig att arbeta med andra människor, även om man inte känner varandra, och man ska hjälpa varandra och bla, bla, bla. SKITSNACK! Det finns inget positivt alls med att hamna i en grupp med retards! För hur mycket ni än diskuterar och hur mycket information ni än söker, så kommer det sluta med att den som vill ha det högsta betyget sliter arslet av sig. Jag kan ta mig själv som exempel. På Högskolan är grupparbeten det bästa som finns enligt lärarna (fan, vad jag hatar er!), så nu är jag med i TRE olika grupper. (Hur kan man göra såhär?!) I gruppen där vårt arbete nästan är klart, måste jag träffa och resonera med två puckon! Helst seriöst, jag vet inte om de någonsin har läst en svensk-kurs! Det blir inte bättre av att de röstar ner mina förslag på meningsuppbyggnader för att (jag antar detta bara, men det är mycket troligt) de är för krångliga, och retardsen inte förstår vad jag menar. Istället får jag nöja mig med deras mening som innehåller fler grammatiska fel än vad som var 'okej' på högstadiet! Det är helt sjukt! Något som är ännu värre är att jag inte får skriva, nej för det ska dyslektikern med no brain at all göra! Hur i helvete tänker dem?! RHHAAAAAAWWWWWRR! Så nu, bara för att jag måste arbeta med de här människorna, så kommer jag få ett lägre betyg än vad jag egentligen förtjänar. För när det kommer till formalia fungerar det inte om bara en har kunskap om det, då kommer den som vet mest antingen få göra i princip hela arbetet själv, eller nöja sig med ett skitbetyg. Det är fan inte rättvist, alltså. Inte på en fläck!

Fan, jag hatar allt nu... och alla. Ja, jag hatar dig också av någon töntig, egentligen obefintlig, men just nu mycket rimlig anledning! Så fuck you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0