14/2-2011 (jag fyller år om 55 dagar!)

Sofia: Det går huur bra som helst! Tack så fruktansvärt mycket! <3 :D

Sitter och smäller i mig en chokladask från Marabou, den där med chokladhjärtan i. Mmmm! Så himlans gott alltså! Tack mamma <3 Om några timmar kommer Hannah och Jamie förbi en sväng, sedan ska mina missar få vara ensamma för första gången. Eftersom det är Alla <3ns Dag idag, måste man ju lyxa till det lite med karln. Så vi ska gå på bio ikväll - Trassel. Vi blir ju inte borta så länge, och bebsen brukar mest sova runt den tiden, så de klarar nog sig rätt bra. (Hmm, uttrycket "runt den tiden" låter väldigt konstig... tycker ni inte det? Jaja.)

Imorgon måste jag förbi skolan för ett grupparbete... det suger. Om någon av er sks läser: No offence, men vissa av er tål man bara inte!! Raawhr! Morgondagens grupp är rätt okej ändå, men jag har svårt att umgås med kvinnor som skulle kunna vara min mamma... Alltså, umgås, umgås. Fattar ni? Det är ju 100 ggr roligare att grupparbeta med folk i sin egen ålder, speciellt när det kommer till val av samtalsämnen. Jag har faktiskt ingen lust att höra om att vinterkräksjukan går på dagis nu, eller att bilen måste in på lagning, eller hur de funderar över om de kanske ska ta ett glas vin till middagen på fredag... Bla, bla, bla! Fyfan vad jag kommer få äta upp det här nu, haha. Jag kommer inte klara mig med det här inlägget helskinnad, det kan jag lova! Jessica, om du läser det här just nu; I'm so sorry!

Nej, nu ska jag nog gå och duscha. Man blir väldigt lat när det gäller hygien när man bara är hemma. Usch, förlåt! Måste leta fram min deo också... Just det, ja, deon...? Hmm. Nytvättade kläder har jag iaf! Poäng till mig.

Tack och hej, leverpastej


Gullhjärtat!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0