I lööööööve U!

Sitter i soffan och myser med mina bebisar och kollar på south park medan rickard nördar wow :) Har haft den mysigaste söndagen på länge, och missarna fyller 10 veckor idag.

Haha, jag har blivit så himla mesig! Det är precis som om jag fått barn. Är katterna inte i vardagsrummet med oss måste jag springa och kolla dem en gång i kvarten, och så fort det låter från ett annat rum måste jag skynda dit och se så att de inte har gjort illa sig. Jag vaknar 3-4 ggr/natt och letar efter dem, och lägger dem i sängen med oss. Allt de gör är ju det sötaste jag någonsin har sett också, så klart. Haha! Ibland kommer jag på mig själv med att bara sitta och stirra på dem när de sover. Jag kan inte ens prata om något annat än dem. Jag kommer bli en riktigt, jäkla hönsmamma när jag får barn!

Mamma är inte mycket bättre heller. Idag kom "mormor" hit med leksaker och ett sådant där klösträd till bebsen, och Rickard tar t o m senare bussar härifrån pga att katterna ligger i hans knä och sover, haha. Jag måste ju ha de sötaste katterna någonsin! HAHA, ooj! Nu gjorde jag det igen! Förlåt, men det är sant... faktiskt. Finns inte sötare. True story. Vi kan slå vad! Kom förbi och kolla.

Estoban och Mimsan.
De är såå himla söta när de sover tillsammans! Mwah!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Mina bäbisar! Hur går det?



SV: tvån blir det nog inte. Men så fin den är! Tror det blir trean.

2011-02-14 @ 14:48:31
URL: http://eliinsofiia.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0