Tvingad

Jaha, då har Caroline bråkat igen. Jag måste skriva 10 sanningar om mig själv... Hm, ja man måste väl försöka då!

1. Kaffe och cigg är det bästa som finns efter sex
2. Nej, jag är inte blyg när det gäller sex och allt annat
3. Fast egentligen är jag riktigt blyg av mig...
4. ...men det märks inte, för jag pratar mig ur det
5. Jag kan låta som en gris - på riktigt
6. Det finns två personer som jag riktigt hatar!! (Nej, det är ingen av er, dessa två kan nog inte ens läsa för de är så jävla korkade!)
7. Grisfötter är det bästa på julen! (kanibalism?)
8. Jag har nog de bästa gråtmusklerna i världen
9. Jag är manipulationen personifierad (jag är bäst på det, alltså)
10. Fan...Ehh... Jag har inte duschat sedan i lördags, så jag ska nog göra det nu!

Sådär ja... Det var ju, öh, kul? För er åtminstone. (Jävla Caroline) Nu ska jag som sagt duscha, och eftersom jag är en sådan snäll och trevlig människa struntar jag i att tvinga andra till detta! Haha.

Puss&kram&nyp i stjärten!

Kommentarer
Postat av: carroe

Haha, jag är en hemsk människa ;p

2010-09-16 @ 21:31:26
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0