Ibland blir man bara...... gaaah!

Fan vad tråkigt det är att plugga. Helt seriöst så dör jag av tristess snart! Av sex uppgifter är jag klar med en... Men man får väl se det från den ljusa sidan; nu har jag bara fem uppgifter kvar... Yeey. En sak som försvårar pluggandet är ju bristen på böcker. Hade köpt hem en serie på fyra böcker, men de försvann på posten, ofc... Så nu blir det bara till att punga ut 1500 spänn till på de där jävlarna... Bitter? Jag? Neeeeeeej!

Rickad däremot ser ut att klara sig jävligt bra... "Nu är jag nästan klar med allt jag ska ha gjort!" Jahaja, så jäkla kul för dig då! Nej, men det är ju faktiskt kul när det går bra för andra... om det bara ville ta och gå bra för mig någon enstaka gång också! Fan!

Men... Jag skyller min lathet på sjukdomar. Sedan i våras har jag haft fel på magen, så för några veckor sedan fick jag (äntligen!!!) komma på undersökning. De utförde en rektoskopi på mig och körde upp en kamera i arslet... Kanonkul, verkligen! Det räckte förstås inte, så snart ska jag få en kallelse från Uppsala så att de återigen ska gå upp och kolla i röven på mig. Den här gången är kameran dock mycket längre, så att de kan komma upp och kolla in heela tarmen... Lovely! Har jag sagt att jag älskar mitt liv?

Nej, nu tycker jag att det börjar bli alldeles för negativt här. Så jag sätter mig väl på Facebook en stund tills jag ska åka hem. Det förtjänar jag!

Puss och kram och nyp i stjärten,


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-21 @ 10:53:55
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: lucke

Godnatt! Hoppas du har haft en bra dag :P

2010-10-21 @ 21:44:53
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0