Hade lite tråkigt

Snor den här av Caroline, för hon svarade så tråkigt på "vänner-delen". Haha. Enjoy!


6 frågor om vänner
vem vet allt om dig? Sarolinee :)
vem är den roligaste av dina vänner? Hm... Caroline är ju jävligt rolig alltså xD men jag har nog aldrig skrattat så mkt som när Marty och jag mös hos Caroline!
vem är snyggast av dina vänner? Har ni sett Martys ass??! ;)
vem är mest partyprisse? Den här var lätt! CAROLINE!
vem är den du helst har filmkväll med? Tjoppa :D
vem av dina vänner är mest "evil"? Tjoppa på den här också! Hon säger vad hon tycker hon :) Fast det räknas kanske inte? Hmm... eller caroline som inte kan sparka iväg bollen! Taskigt mot den som ska ta emot den.... ;)

8 Frågor om familj
vem står dig närmast? Hanna vet ju det mesta :)
har du bra kontakt med båda dina föräldrar? Mjaaa... med mamma iaf
vem ser roligast ut i din familj? Pappa, på något sätt råkar han alltid äga något som är "inne". Och så har han väääärldens fulaste mjukisar...
vem är coolast? Lina :D
har ni något husdjur? Mamsen och papsen har två hundar, tre katter och några höns
vem har du mest gemensamt med? Mina systrar på olika sätt :)
vem står för underhållningen? Jaaa, pappa igen då. Hans jävla skämt...
roligaste kvällen med familjemedlem? Min, mammas och Linas horseshow-kvällar :)


- Smink och hår
Använder du mascara? För det mesta
Använder du wax? Hur fan skulle det se ut i mitt hår? xD
Använder du ögonskugga? Det händer typ... nästan aldrig. Ska vara för Tjoppas skull :D
Använder du kajal? Sometimes, på helger.
Använder du hårspray? De dagar jag orkar bry mig om mitt hår :P
Använder du parfym? När Rickard klagar på att jag luktar illa...
Använder du läppglans/läppstift? inget av det. Får ont i halsen... tror det går i släkten.
Använder du rouge? Ska var de gånger jag använder kajal då :P
Uppsatt hår eller hängande? För det mesta hängande... orka hålla på och pilla med hårsnoddar
Plattar/lockar du det varje dag? inte varje dag.. nästan aldrig. Men idag ska jag faktiskt platta det :D

-Kärlek
Är du kär just nu? Om jag är :D
Har du kysst någon idag?
Inte än :(
Har du ett förhållande? YES :D
Är du romantisk? Njaaaeeäää. Jag brukar ta med mig godis till Rickard, räknas det?
Har du snott en kompis pojkvän? Nej, det skulle väl bara vara dumt?
Har du gråtit framför någon du tyckt om nån gång? Haha, har jag någonsin låtit bli att gråta? :P
Vad hette din första pojkvän? Marcus
Hur länge höll det? 364 dagar xD
Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Förhållande ofc!
Har du varit tillsammans med två st samtidigt? HAHA, inte på senare år xD
Vem sa senast att han tyckte om dig mer än som vän? Min kaaarl :)
Har du varit tillsammans med någon som du sen hade KK med? hade KK? Så säger man väl inte? Men nej.
När fick du din första kyss? I fyran bakom Hörnet på Bodaskolan xD
Hur gamla var dina föräldrar när dom blev tillsammans? Öhhhm... de har varit förlovade i 21 år...
Har du någonsin velat ha ditt syskons flickvän/pojkvän? HAHAHA, jaa xD När jag var typ åtta år! Sorry Lina ;)
Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn på armen? Skulle lätt tatuera in "EmiliaK"
Vad gillar du för stil på killen? Naken!


Kommentarer
Postat av: carroe

Hahahaha, jag jobbar på det där med bollen. Nångång!! SNART!

2010-10-22 @ 15:58:53
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: emy

HAHA asså hur fan kan du säga till oss att kissie är 10 ggr snyggare? du e ju fan ett skämt helt seriöst

2010-11-09 @ 16:41:36
URL: http://lippyys.blogg.se/
Postat av: carroe

Jag kan ju inte ringa mitt i natten <3

2010-11-19 @ 15:29:27
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0