Helt jävla onödigt!

Gåta: Vilket är det starkaste djuret?
Svar: Snigeln, för han har huset på ryggen.

In my ass! Vad lärde de ut till barnen förr i tiden?! Snigeln är väl inte stark? Visst, han har huset på ryggen, men vad väger kojan i förhållande till själva slemhögen? Inte mycket! Myran däremot, där kan vi snacka en stark kille! Hade vi män-i-skor varit lika starka som en myra hade vi kunnat lyfta personbilar, det du! Vad väger en bil förresten? 1 ton? Mer? Brumisar är inte min starka sida direkt. Jag vet iaf att 1000 kg bomull väger 1 ton, så mycket är jag med! Imponerade?

Alltså, vad snackar jag om? Nu sitter jag alldeles ensam på Brynäs utan något om helst att göra (my god, nu börjar jag se spöken!!) och då klämmer jag ur mig ett sketet jävla inlägg om sniglar och myror?! Herregud... (ja, jag får missbruka mitt egna namn!)

Haha, se där! Nu fick jag ihop ännu ett stycke utan innebörd! Ordbajsning är nog min starka sida (ha, upprepning! vad har hänt med min svenska?!)... och manipulation - det är något jag är riktigt bra på!

Jag har ätit mat tre gånger idag... och lurat turken på hörnet på 8 kr när jag köpte ett pussel! Sur och bitter blev jag ett tag också, för jag fick inget glas... Haha, nu snackar jag goja igen! I'm sorry, please don't eat my bananas!

Fan, nu ska jag spela tv-spel...





Är det inte sant så säg ;)

Kommentarer
Postat av: carroe

Drink Gainomax instead. Bananas are 4 monkeys!

2010-05-26 @ 00:55:43
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: Jenny

hahahhaha du är skön du emilia

2010-05-26 @ 22:04:05
URL: http://jenny.uppsalanoje.com
Postat av: Pinky

Fin blogg!

besök och komentera gärna min blogg:)

2010-06-20 @ 18:41:44
URL: http://pinkpiggy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0