Jävlar också! >_<

Jag vet att man inte får göra så, jag vet det! Varför ska jag ändå hålla på att utmana ödet? Jag svek mig själv och nu får jag sota för det. Det kommer bli en väldigt lång och ensam lördag, ingen att prata eller umgås med, men jag får skylla mig själv...

Vad jag har gjort? Mja, berättar jag det så kommer ni alla tycka att jag är efterbliven och helt korkad. I och för sig skulle det här kunna urarta och bli mycket värre än det är om jag inte berättar. Med ryktesspridning och sånt alltså. "Har hon mördat någon?", "Har hon konverterat till islam/buddhism/hinduism osv?", "Har hon spillt kaffe över sin bästa, vita tröja, och sedan försökt tvätta den, men missade att en röd strumpa råkade följa med i tvätten och allt blev rosa, precis den dagen då hon insåg att rosa inte riktigt är hennes färg och hon måste slänga allt rosa som finns i lägenheten (i princip allt dvs)?"... Nja, det bränns kanske lite, men det jag har gjort är faktiskt ett ännu större svek mot mig själv än något av de där mesiga alternativen.

Okej, här kommer det... Igår var en bra dag, en riktigt bra dag, men (är ni med på att höra sanningen?) jag gjorde något som jag aldrig kommer förlåta mig själv för... Okej, jag är redo. Här kommer den bittra sanningen.... JAG TÄNKTE TILLBAKA PÅ NÄR JAG HADE MAGSJUKA SIST, OCH TÄNKTE ATT "SHIT, VAD LÄNGESEDAN DET VAR. VILKEN TUR ATT JAG HAR SLUPPIT ATT BLI MAGSJUK PÅ 3-4 ÅR." RAAAAAWWWR!

Förstår ni nu hur fruktansvärt dum i huvudet jag är?! För klart som fan så vaknade jag imorse av att jag mådde illa som en gräskäkande hund! Först trodde jag att det var för att jag hade haft lite för kul igår och fått i mig lite för mycket av det goda, men sedan insåg jag: Jag hade ju knappt druckit 4 öl! Hallå?! Jaaa, jag får i mig en heel del till, herregud! Vad tror ni?! Eh, nej okej... Jag är väldigt (och då menar jag väldigt) lättpåverkad, men jag brukar aldrig bli så bakis att jag spyr av 4 (!?) öl. Det skulle bara vara pinsamt! När jag spyr så kanske det beror på att jag har shottat hela kvällen, eller att jag dragit i mig en hel flaska Jäger, eller tre aaaalldeles för starka Morgan och cola... inte 4 öl heller...

Så, förstår ni att jag hatar mig själv idag? (För er som fortfarande inte förstår så har jag fått magsjuka) Jag gråter så mycket att jag håller på att drunkna, som Alice när hon för första gången växer i Underlandet! För ingen bryr sig om mig, och ingen vill prata med mig och ingen tröstar mig! Inte ens min egen mamma!!! Typ. Egentligen är det väl så att alla andra har något att göra på en lördag, och vem fan är så dum att han/hon hälsar på någon som är magsjuk? Jag hamnade här pga mig själv (eeeeeller vänta nuu! Det måste ju ha funnits en jävel som smittade mig!! Hur jag nu ska få reda på vem det var... *suck*) så jag antar att jag får ta mig ur det här själv också. Tråkigt, men sant.

Fan, nu har jag klagat tillräckligt. Jag mår ju bra just nu och har fördrivit ungefär en halvtimme med att sitta och skriva på det här. Såå... till något positivt:

Jag hade mitt första "snö-krig" (fick inte riktigt ihop några bollar) i natt vid tolv-tiden, och jag vann! Jag vann även 200 kr på en av maskinerna på Saintan igår när jag (och Caroline med sina två spänn) satsade 17 kr! Wiihoo!

Just ja, nu höll jag på att glömma! Jag är så dålig på att avsluta långa texter, för jag har hunnit bli så uttråkad och vill bara få allting klart... Så, jag avslutar med det här:

Rickard "Sugarplummen" Qvist - har jag berättat att jag älskar dig någon gång?


Den här bilden är ungefär lika snuskig som det är att ha magsjuka :(



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0