Feeezt

Ja, men sådär ja! Igår bestämde jag mig för att supa för alla de dagar i Cypern då jag inte söp. Jag tänkte köra på en karatefylla med en liten spya och allt, och jag kan ju säga att det klarade jag galant! Det blev t o m två spyor... inte små vill jag tillägga!

Kvällen började med lite förkrök hos mig med Caroline, Kalle, Tom, Victoria, Niklas och Gurkan. Ölspel och Absolute music 44. Blev knökfull och sa en massa fyndiga saker som bara jag kan komma på (och bara när jag är full). Jag hatar tuttar btw...

Vi tog halv elvabussen till stan och hade så jävla kul! Sa jag att jag typ är den fyndigaste som finns? Väl i stan gick vi till Saintan för att återuppliva gamla vinterminnen. Caroline såg till att jag fick min ölkanna - kanon! Shotade, tog en massa kort (fyfan alltså...) och hade allmänt skitkul. Vid halv ett skulle jag och Caroline ut och röka, men innan jag gick ut sa Kalle att jag skulle smaka på hans shot... Skulle inte ha gjort det! Den smakade hårig hästpung och var så jävla stark. Jag kom ut till Caroline....... och spydde! Yeah! När jag var färdig bestämde jag mig för att åka hem till Rickard.

När jag går från Saintan mår jag dock hur mycket bättre som helst, så jag går förbi en bankomat och tar ut en hundring (det var en jättebra idé då, fråga mig inte vad jag skulle med den till..) När jag fått ut pengarna kommer det fram en liten alkis i blå jacka till mig och säger något snällt. Jag, som är mycket trevlig och älskar alla när jag är full, gick med på att kramas lite - det skulle tydligen få honom att må bättre. Ja, visst blev han skitglad, och då blev jag glad! Sen kom det fram två killar och en tjej som skulle till gaykvällen på nivå - jäääättetrevliga! De ville att jag skulle följa med, de tänkte t o m bjuda på inträdet (alltså, jag måste ju vara den trevligaste som finns?!), men jag ville ju hem till Rickard och göra en massa annat så jag tackade nej och började gå upp mot Polhem där Rickards cykel skulle stå.

Jag hann dock inte så långt, för utanför Nordeabanken satt en kille på backen och såg ut att må jättedåligt. Så innan jag visste ordet av satt jag där bredvid honom och frågade hur det var med honom. Han mådde piss och fick inte komma in på Nivå, men jag berättade var ifrån hans buss gick och när den gick osv. Han blev också jätteglad och sa att jag var "guld värd". Höhö! Jag räddade tydligen hans kväll. Är jag bäst, eller?

Jag fortsatte gå upp mot söder, men när jag kommer fram så hittar jag inte cykeln! Jag kollade cykelställen flera gånger innan jag insåg att den inte var där. Fan. Jag fick gå till Brynäs. Det gjorde dock ingenting för jag hade Marty på luren hela vägen och jag kommer inte riktigt ihåg promenaden alls.

Gick och lade mig när jag kom till Rickard, men blev väckt vid sex och kexade - igen... I Rickards hink... När han satt bredvid... och såg på... höhö! Sedan hade vi det asnice i en timme eller så och sedan slocknade jag. Tyvärr är jag så jävla bakis idag, men det gör inget - det var lätt värt det! :)

Tack för en toppenkväll!



Kommentarer
Postat av: carroe

Den bästa kvällen på länge. Repris nästa helg? ;p

2010-08-29 @ 01:49:19
URL: http://carroe.blogg.se/
Postat av: carroe

Du är nominerad ;D

2010-09-15 @ 22:58:46
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0