Tralalalala!

För nu jävlar, nu ska här tapetseras! Eller ja, Devil tapetserar och jag och Caroline tittar på, hehe. Är lite osäker om vi har allt vi behöver dock, men det löser sig nog! Jag har världens bästa vänner!

Jag vill också säga lite mysiga saker om Johanna och Christoffer! Tack så fruktansvärt hemskt mycket för att ni finns! Johanna - du vet precis vad du ska säga när man är deppig! Christoffer - du kanske inte säger så mycket, men din personlighet och din humor lättar upp vilken stämning som helst! Ni gjorde min lördag! Tack!

Ja, men vet ni?! Jag har fått studiemedel från CSN i år också! Helt otroligt, det trodde jag inte en sekund! Så då överlever man ett tag till då - skönt!

Nej, nu ska jag börja plocka lite här innan peepsen kommer. Senare kommer Riguard hit också. Då ska jag göra köttbullar åt honom - som en riktig fru! HAHA!

INFLYTTNINGSFEST NÄR JAG KOMMER HEM FRÅN CYPERN! För jaaa, på söndag åker jag!

KYYYYYYYYYYYYSS&HEEEEJ!

PS. Föööörresten! Jag har skaffat mig en ny hobby! Jag har nämligen blivit ormtjusare - det ni!

 


I ca 20 meter hade vi det jättetrevligt,
sedan var jag tvungen att släppa ut honom i skogen igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0