MEN ÄLSKLING!! <3

Jag måste bara berätta vad Rickard gjorde igår, för det var det mest romantiska jag varit med om! Gaah!

Jag skulle till Ikea med mamma, och Rickard skulle åka hem till mig under tiden. Jag fick inte komma hem innan halv åtta, och var tvungen att ringa när jag började närma mig. Vid åtta var jag och mamma tillbaka på Berget och Rickard fick hjälpa till att bära upp bord och bänkar som jag hade köpt. "Du får INTE gå in i köket!" var bland det första man fick höra. Nehe? Jag kom in i lägenheten och då har mitt hjärta tagit med sig sin gamla, lilla tv hit! Så nu kan jag kolla på tv! Jag fick sitta och kolla på den en stund, sedan blev jag förvisad till sovrummet. Där inne hör jag hur Rickard plockar med tallrikar och glas och när jag kommer ut igen dör jag nästan! Han hade köpt lövbiff och potatissallad och vitlöksbröd, men det bästa av allt var de två ljusen som han hade tänt. Och han hade inte använt vilka "ljushållare" som helst, han hade köpt två ölflaskor och HÄLT ut dem för att ha ljusen i något!! Det var så himla fint, och jag kunde nästan inte sluta skratta. Haha. Inte trodde jag att min karl kunde vara så romantisk! Han hade t o m köpt en glasstårta till efterrätt!

Om jag har den bästa? Jaa, det märker ni väl?! :D
Älskar dig mest av allt, Rickard! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0