Meeen baah!

I natt har jag vaknat 3-4 gånger och gråtit! Inte för att jag varit ledsen, utan för att jag varit så himla arg! De flesta drömmar har handlat om min jävla dator. I drömmarna har jag försökt att skriva meddelanden till folk, viktiga meddelanden, men datorn kunde inte stava. Hur noga jag än försökta att vara var det bara en massa goja som kom fram. Ingen förstod något alls och jag blev så arg! Kastade datorn i marken och vaknade och grät. Jävla dator...

Drömmen jag hade innan jag bestämde mig för att inte sova mer handlade däremot om min lägenhet. Jag drömde att jag vaknade och det var en massa folk i min lägenhet. Rickard var där och hade bjudit dit alla sina kompisar, typ. Ingen lyssnade på vad jag sa och Rickard bara försvann när jag skulle prata med honom. Jag blev argare och argare, men började inte gråta föränn någon ful, jävla brud hade möblerat om!! Hon tyckte att min soffa stod fel och hade flyttat på allt! AAAARGH! Jag vaknade och grät och skickade ett sms till Rickard. Han svarade fel och jag blev jättearg. Haha, förlåt hun!

Jag hatar när man drömmer om någon som gör helt korkade saker, och sedan fortfarande är arg på personen när man vaknar. Det tar alltid någon timme innan jag kan lugna ner mig. Det behöver inte bara vara någon som gör något helt insane mot mig, det kan lika gärna vara jag som gör något sjukt elakt mot dem...

En gång tex, vaknade jag efter en dröm där jag slagit en kompis med ett gult järnrör... Jag var tvungen att ringa upp honom mitt i natten och se om han var okej och be om ursäkt. Haha!

Nu svettas jag alldeles för mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0