I can't believe I still need you

Vaknade nyss... Gud vad länge sedan det var jag fick sova så länge jag själv ville! Annars brukar jag alltid sova hos Sofia och då måste man gå upp senast elva, helst tio! Usch, jag förstår mig inte på morgonpigga människor! Att sova är bland det bästa som finns! Hungrig är jag också nu, undrar hur urplockat det är i kylskåpet... Får väl nöja mig med gröt eller något. På tal om att sova lite/ mycket... Varje natt vaknar jag av att något väldigt drygt väcker mig... Myggorna är tidiga i år?

Idag ska jag plugga... Fy, vad trist det ska bli! Jag har religion, filosofi, psykologi och svenska att göra! Heja, Emilia! Nu är det i alla fall bara en uppgift per kurs! Jag börjar nog med psykologin... Den är viktigast just nu.

Nej, nu är det dags för frulle!
Ha det så bra, mina små vänner!
Kram,
E

Kommentarer
Postat av: sandrakristinaarousell.blogg.se

Myggerna måste verkligen vara tidiga i år. Myggbett har jag fått, vem bet mig annars? :O (A)

2009-01-11 @ 14:11:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0