You're my Cuppycake, Gumdrop Snoogums-Boogums, You're the Apple of my Eye

Nej, jag har ta mig fan aldrig tid att skriva blogg längre... och förresten så händer det inte något som är värt att skriva om. Eller ja, okej då, det har ju faktiskt hänt lite mysiga saker på den senaste tiden (nej, ni skadeglada, jag pratar inte om sjukdomar). Jag tänkte faktiskt dedikera detta inlägg till min karl!

Rickard, hej på dig!
Du är mig en seg jävla grabb iaf... Fan vad jag fick kämpa för dig, men tillsist har jag manipulerat dig och brutit ned dig, så nu har du inget annat väl än att hänga ihop med mig! Och glad är jag för det! Väldigt glad t o m! Du är dryg som få, men samtidigt är du så jävla söt så det väger faktiskt upp din dryghet (som faktiskt kan vara rätt söt även den). Grann att titta på är du också! Joho, du! Det är du! SOCKERTOPP! Nej, men seriöst nu då (haha, oj, jag var ju faktiskt seriös innan också, haha!), men i alla fall... Du är fanimig en av de bästa människorna jag har träffat! Du ser ju rätt grym och farlig ut, men i grund och botten är du en riktig mes; en dundersnäll och meganördig karl!! Du gör mig så glad! Inte kan jag vara arg på dig heller!
Rickard Qvist, tack för att du finns och för att du orkar med mig!
Jag älskar dig <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0