Woho! :D

JAG MÅR BRA, JAG MÅR KANONBRA! Shit, inte trodde jag att smärtan skulle försvinna såhär fort! Igår trodde jag att jag alltid skulle ha ont i knät, men nej då! Vaknade imorse och hade lite ont, så jag drog i mig två citodon vid åtta. Somnade om och trodde att jag skulle vakna med världens smärta, men neheejdå! Från elva låg jag här och bara väntade på att det skulle börja göra ont, men så vid tolv kom Lina springandes upp för trappen och sa: Nej, Bullan, nu ska vi gå ner och fika! NER?! tänkte jag då. Jag kommer dö! Det gick dock kanonbra, och jag sprang runt här nere i en timme ungefär! Eller ja, sprang var ju lite att ta i... men efter en stund så fick jag t o m med mig benet! Sedan duschade jag också! Första gången sedan i tisdags, haha! Jag luktade inte sommaräng...


Imorgon blir det flytt! Så på kvällen blir det mys med Johan, Rickard och Caroline. Sedan kanske Marcus och Oliver tittar förbi också. Ah, vad härligt att bo själv, och så nära stan! Säger till när inflyttningsfesten är kirrad.

Puss&kram&nyp i stjärten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0