Mums

Marcus gör det igen!

Driven på Max
: Vad vill du beställa?
Marcus: Öhhh, ett Originalmål
Driven: Och att dricka?
Marcus: Jaa, och en.. öh, cola!
Driven: Var det bra så?
Marcus: Eh, nääe, en smältost också!
Driven: Okej
Marcus: Öh, aah och en hamburgare!
Driven: En liten?
Marcus: Nej, en stor!
Driven: 90 eller 150 gram?
Marcus: 90 gram
Driven: Vad vill du ha för hamurgare?
Marcus: Öhh, den ska vara tom! TOM!
Driven: Okej, det bli 108 kr
Emilia: Ska du inte ha ost på?
Marcus: Jo, men jag glömde bort.
Emilia: Gillar inte du dressingen?
Marcus: Joo, jag gör ju det...
Emilia: Jaa?
Marcus: Jag fick panik!


Nu ska jag strax åka till skolan för en Ma D-lektion... Inte kul när man inte förstår ett jota! Efter det tar jag, Hannah och Marcus en tripp till Sandviken för att kika på en mobil. JAG MÅSTE JU HA EN NY NU, HELST NYSS!

Nej, nu ska jag springa till bussen! Skriver en till rolig konversation ikväll när jag komemr hem.
Puss&kram&nyp i stjärten!

EMILIAK <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0