ÅHHHRÅ!

2010 ser ut att bli ett bra år! Verkligen... Hjärncellsfritt åtminstone! But come on! Vad gör väl det? Mysigast så, och roligast! Har aldrig skrattat så mycket, fan! Man märker redan i mina första meningar att jag inte är vad jag har varit! Hur var det med slanget, Emilia? Och alla svordomar? Nej, detta går inte för sig! Nu får du gå tillbaka till att vara en svenska-knodd! Haha, ja troligtsvis... JAG SKITER I! Jag läser ju bara matte, fysik, kemi och biologi - då behöver jag inte svenskan längre. Nej, usch! Nu kan jag inte sitta här och ljuga längre! Jag älskar att vara ordmärkare, meningsmärkare och all slags märkare som inkluderar det svenska språket! Nog med svammel nu! Tänkte dela med mig lite av mina inte allt för smarta vänners tankar och utlåtanden (så klart tar jag inte med mina egna, hehe). Enjoy!

Emilia: Fick du tårta Johan?
Johan: Nej
Emilia: Vad fick du då?
Emilia: Lyssnar du Johan?
Emilia: VAD FICK DU?!
Johan: Men lugn, jag kan ju inte prata när jag håller andan. Jag lyssnar visst på dig.
Emilia: ... Jaaaa? Svara då!
Johan: Ehh, vad sa du?

Marcus hör:
Emilia
: Hur är det med minnet Oliver?
Oliver: Va?
Emilia: Hur är det med minnet?
Oliver: Vad har du emot mina strumpor?!?!

Livrädd Marcus: Vad är det däär!!!!
Oliver: En socka?

Emilia: Oliver, doppar du strumpan i groggen så suger jag seriöst ur den!
Marcus: Jag kan doppa min!
Emilia: FAN HELLER! ALDRIG DINA SVETTSOCKOR!
Marcus: Vadå? Jag tvättade för någon dag sedan!
Emilia: Svettsockorna också?
Marcus: Neeej, de hade jag på mig...


Nej seriöst, nu kan jag inte fortsätta att hänga ut Marcus och Oliver längre! Jag börjar tycka lite synd om dem! Det får räcka med dessa... citat? Eller vaaad? Ja, whatever. Ni får nöja er med dessa!

Nu ska jag käka, sedan dyker jag ner i min älskade mattebok! Jag ska ta mig tusan klara Ma D-tentan imorgon! Annars kommer jag inte få ngt av Bengan den natten... Fan.
Pussen och kramen och gullegullen!





Det finns inte så mycket att säga, alltså...

Emilia: Doppar du strumpan i groggen så suger jag seriöst ur den! Marcus: Jag kan doppa min! Emilia: FAN HELLER! ALDRIG DINA SVETTSOCKOR!! Marcus: Vadå? Jag tvättade för någon dag sedan! Emilia: Svettsockorna också??! Marcus: Neej, dem hade jag på mig... Emilia: O_o


Kommentarer
Postat av: Mr.P

Söt oliver :D och vem är den andra hunken du har bild på ? :O

2010-01-10 @ 19:14:25
Postat av: BajsMalins Oseriösa

Är det här du är ditt lilla fikon!! PUT YOUR ASS OVER HERE! Saknar att kunna grabba tag i din näsa och peta in en saltgurka i ditt anus.

2010-01-11 @ 00:22:03
URL: http://bajsmalins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0