You make me happy C:

AAAAHHHHHH!!! På onsdag händer det! På onsdag ska de skära i mig! Flytta på hela senfästet i vänster knä. Låter helmysigt, va? Sedan blir det till att bygga armmuskler i sex veckor. Haha. I samma veva ska jag även flytta... Hm, får hyra in ett helt fotbollslag som hjälper mig. Måste i alla fall börja packa nu! Mitt rum ser ut som ett helvete! OMG! Vad kommer alla saker ifrån? Får inga flyttkartonger färrän imorgon heller, så vet inte var jag ska göra av allt... Eh, visst har min svenska blivit märkbart sämre för varje inlägg jag skriver? Mår ju dåligt bara av att läsa det jag skrivit nu! Vad hände med svenskan, Emilia?

Trodde en längre tid att jag skulle få vara själv i Uppsala på operationsdagen också, men nu kanske mina gullhjärtan ska komma ner och göra mig sällskap på uppvaket. Man blir som blöt i ögat och varm i hjärtat. Rickard och Johan gör allt så himla mycket bättre! GULLEGUBBARNA DÅ! <3 Caroline skulle nog också komma förbi en sväng när hon slutat skolan. Mwah :* Ni är bäst!

Jag och Johan kommer ha det så himla kul när vi flyttar! Fast den stackarn kommer nog få spunk på mig! Haha. Springa runt naken och sjunga på morgnarna! Yeah! Men det gör inget, han tycker om mig iaf!

Haha, förresten! Ni skulle ha sett ostkurvorna och colan som snubben på Citykiosken lurade på mig igår! Skulle till Rickard och plugga och kolla på film, så jag skulle köpa med mig det. Så jag tog en 2 liters cola (fanns iofs ingen mindre) och en påse med cheezisar och gick till kassan. "Nej, ta den där!" sa snubben och pekade på en pall med stora påsar ostkrokar. Hm, tänkte jag. Ja, vad fan, det skillde bara 10 kr, så jag tog den större. Grejen var bara den att det var en 450 grams påse! HAR NI NÅGON ANING OM HUR MYCKET DET ÄR I EN SÅN?! Kan ju berätta att vi inte ens fick i oss halva colan, och det syntes knappt ngn skillnad i ostkurvs-påsen! Haha. Ska det va, så ska det va!

Nej, nu ska jag börja plocka här och sedan blir det sängen. Biologitenta imorgon. Kommer dock gå åt helvete, men det gör inget.



Ni är som att få ha sex när man är riktigt kåt,

som att få kissa när man är så kissnödig att det gör ont,

som att klara en tenta med 15 p

<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0