att våga ta steget...

Jag är rätt så tolerant, men jag kan inte ta vad som helst, hur länge som helst. Visst, konflikträdd är jag också, men  när det brinner, då brinner det! Det fungerade inte, så är det bara. Vissa saker är inte ment to be. Jag är ledsen för det, verkligen, för det verkade så bra i början. Jag klarar inte av att ta hand om två stycken när jag kan knappt ta hand om mig själv. Det är inte rättvist. Förlåt, men jag måste få bestämma något jag med. Hittills har du i princip bestämt allt. Jag orkar inte med sådant! Jag är inte en sådan person.  Det som sker nu är det bästa för oss båda...


Kommentarer
Postat av: carroe

Det blir bra det här hjärtat. Jag står vid din sida och hjälper dig genom allt! <3

2010-04-06 @ 09:08:44
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0