Fler zombietankar (Y)

Det går inte så bra med mina zombiedrömmar... suck. Däremot såg jag och Sofia på Day of the Dead i förrgår (herregud sofia, är vi zombiefreak?) och jag har ångrat mig angående att ge upp i min dröm! Usch, jag vill inte få halva ansiktet bortslitet av någon äcklig snubbe bara för att han är lite arg! Nej, tack! Eller bli en zombie själv och käka upp min familj! Fy, så otrevligt! Nej, jag skippar nog den där zombiegrejen helt och hållet. Fast jag och Sofia tänkte på en sak när vi såg filmen; om det nu mot förmodan skulle ske någon mutation av något virus så att vi verkligen blev invarderade av zombiesar, då skulle dagens ungdom vara de som bäst överlever! Tänk vad många zombiefilmer det finns, ser man på dem så har man ökat sina chanser till överlevnad. Då vet man att man inte ska försöka rädda någon som blir biten, man ska skjuta dem som visar minsta lilla symptom till att bli zombie, man håller sig långt borta från städer osv. Jag och Sofia drog en lättnades suck när vi insåg det. Tack alla med härlig fantasi som skapar överlevnadsfilmer!

Jag känner att det kan vara på sin plats med en liten förklaring. Jag är inte helt körd i huvudet, jag lovar! Jag har bara tråkigt på kvällarna och måste roa mig på något sätt. Däremot måste ni erkänna att jag är rätt rolig? Höhö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0