"We're in the future, Chaarlie!" "It looks exactly the same!"

Helgen har varit fullproppad med öl! I fredags var vi hem till Johan som bor i Storvik, jag och Rickard, och drack öl, spelade tv-spel och var allmänt körda i skallarna. Hehe. Det var dock kanonkul! Det blev lite trångt att dela på Johans säng, och det faktum att vi bara hade ett täcke på tre gjorde inte saken bättre, men det var lunch! Mysigt ju, haha! Och Dunderklumpen, haha! Det var det konstigaste jag någonsin har sett!

Igår var jag till Sandviken med Hannah och Steffi. Vi skulle på en fest, men den tog slut ungefär 20 min efter att vi kommit dit, så vi rog ner på "stan" och satt i någon jäkla blomrabatt och hinkade i oss en massa öl. Det var nice, speciellt våra sexiga danser! Efter det skulle vi gå till en pub, så jag fick kasta in vår ölpåse i en buskjävel. Inne på puben grejade man ju till sig en öl såklart av någon dum snubbe, haha. Puben stängde dock ett, så då gick vi därifrån. När jag skulle hämta ölpåsen så fastnar jag med foten i en grenjävel! Det gjorde så sjukt ont, och idag är jag helt sväld... Hannah och Steffi fick skjuts hem, men jag hängde på någon tjej från Kungsgårn till en annan pub. Sedan kom jag ju på att jag inte hade någonstans att sova, så jag bestämde mig för att sova hos Andréas. Haha. På vägen dit (till Hofors) blev jag dock lite orolig om Andréas skulle möta mig eller om han hade somnat, och mitt batteri på mobilen höll på att dö. Då satt ju dock Johan på samma buss och skulle hem till sig, så jag hänkade på dit ist! Så nu har hela helgen spenderats i Storvik - nice!

Haha, men nu till det roliga... Eller ja, jag tyckte just då inte att det var så kul... I alla fall!
På bussen till Skutskär (som jag tillslut hamnade på) så blev jag så fruktansvärt trött att jag småsomnade. Jag drömde då att jag satt på bussen och att en gammal kompis klev på. Jag började ropa efter henne och vi började snacka. Då plötsligt piper det till bakom mig och jag blinkar till. När jag tittar upp mot min bekanta igen så är hon borta, totalt, spårlöst borta!! Och det är då jag inser det; jag drömde allt, men pratade högt i sömnen!! Alla stirrade konstigt på mig och jag ville helst bara dö! PINSAMT!


Jag är så fruktansvärt trött, och det här inlägget blev fruktansvärt dåligt!
Nu ska jag lägga mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0