Looooser!

Full o gla' kexchoklad! :D Jajamen, nu är jag i Storvik och super ^^ Jag hämtade en av mina hundar här.... undra hur långt det är dit? Alltså, jag stavar rätt bra för att vara klappkanon... men kan jag vara lika rolig? Igår gjorde jag bort mig iaf! På matten så gick älsklingsBengan igenom ekvationssystem för sinus osv, och jag förstod! Här kommer dock det stooora "menet", när Bengan frågade om någon tyckte att det var svårt att förstå så trodde ju jag i min enfaldhet att de föesta skulle säga nej (för det gör man ju vanligast), men tror ni inte att det basra var jag som sa NEJ då?! JOOO SÅKLART! Så Bengan bara : "Vad sa du?!" "Ehh, nej?" sa jag. Tror ni inte att han vid nästa tal sa: "Ja, men du som tyckte att det här var lätt, du kan ju säga vad man gör nu!" Haha, såklart sa jag fel dåå!!! Usch vad jag skämdes! Och Bengan bara: "Jaha, det var kanske inte så lätt då!" "uummmmh", sa jag, "jag menar fem uppåt!!".... Usch jag skämdes så jag höll på att dö, och Andréas den jäveln bara skrattade! Neeej, varför ska sånt här alltid hända mig?!

Nej, nu ska jag supa vidare! :)
Me love you long  time!
Ses i dimman imorgon!
Kyssheeeej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0