Come out, come out wherever you are...

Är det någon som skämtar med mig? Varför publiceras inte mina inlägg?! Förlåt Gud för att jag har svurit och ljugit och allt sådant där, men kom igen vad fan! Det är ju bättre att jag ligger här och knåpar ihop meningslösa inlägg än att jag är ute och och slår ned folk med basebollträn! Eller?

Jag har hittat mitt kemi-block förresten. Det är lite kul, för saker försvinner ofta för mig... Jag lägger dem på ett ställe och när jag sedan behöver saken. så är den borta. Helt, totalt spårlös! Jag kan leta i timmar och inte hitta något i alla fall. Och så går det några dagar och jag får för mig att städa lite i rummet (långt bort från platsen jag lade saken jag letade efter på) och det blir väl sådär halvdant gjort. När jag då har gett upp hoppet om att hitta min försvunna sak, så ligger den ALLTID på samma ställe som jag vet att jag hade lagt den, ALLTID! Det slår aldrig fel! Jag menar, Faster Lalla? Ja, jo, för det är ju faktiskt så att det spökar här hemma. Min mamma hade en kusin vars fru dog i det här huset (som de har byggt eller något sådant där tjusigt) och nu spökar hon här. Jajamen! Min teori är att det är Faster Lalla som gömmer det jag behöver, bara för att hon tycker att det är så förjävligt ostädat i mitt rum... Det har hänt så sjukt många gånger, och jag måste ju ha något sådant att tro på, annars skulle jag ju vara bevisat vrickad...



 


Kommentarer
Postat av: carroe

Den finns garanterat kvar. Den kostar 150 kronor :D

2009-11-11 @ 17:51:20
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0