But Caaarl, that kills people!

Jag har gjort det igen. Skämt ut mig på matten! Så klart att det händer mig! Idag hade vi matte mellan 8,15- 10,00 och snyggBengan skulle gå igenom en gammal tenta. Efter ett par tal så frågade han oss om vi skulle kunna lösa det talet på en tenta; "Jaaadå!" svarar Roger, the bright one i klassen. Efter ett par tal till, som jag faktiskt tyckte var lätta (!), så frågade han åter igen om någon skulle kunna klara det där på en tenta. Jag trodde ju att alla skulle säga ja, för det där talet var faktiskt lätt; så jag ropar "Jaajamen!". SOM VANLIGT VAR DET JU INGEN ANNAN SOM HADE SAGT JA, UTAN BARA JAG! Och när jag inser det, så säger jag (väldigt högt): "Neeej, inte igeen!". Ja, det var ju smart, Emilia! Först tror du att du är smart och sedan dumförklarar du dig själv! Jag är hopplös...

Och jag håller på att göra något dumt!! SOFIA, hjälp mig?! Åh, men jag har ju längtat! Jag kan ju också tillägga att det där med avståndstagande var fel... tror jag i alla fall. Så nu är jag körd.


Kommentarer
Postat av: Malin

Ojdå har de med kärleken att göra ;) De du berätta?? ;D

2009-11-23 @ 23:40:20
URL: http://marliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0