bluh-bluh-bluh

Är det någon som kan förstå vad fruktansvärt det är att vara uppe dåhär tidigt? Nåja, nu är det väl inte så¨tidigt längre, men jag har faktiskt varit vaken i 1½ h redan! Mamma tror inte att jag kommer orka idag, att jag borde stanna hemma. Hur normalt är det egentligen?! Att mamma vill att jag ska stanna hemma. Det är nog bara för att jag ska ta hand om det lilla monstret, tycker hon, för hon dödar honom snart. Jag däremot kan inte  se vad det är hon hatar så mycket i honom... Haha. Nej, han är faktiskt en söt hund, ibland. Undra om jag ska springa till den tidiga bussen nu? Ja, jag gör nog det!

See you fuckface

Kommentarer
Postat av: Jaquezz

Kallar du mig för fuckface en gång till så slutar jag läsa din blogg. det vore en otroligt förlust för dig.

2009-11-13 @ 16:31:19
URL: http://jaquezz.com
Postat av: carroe

Tur att jag inte är ensam om att vara galen ;)

2009-11-17 @ 00:36:15
URL: http://carroe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0