You made a mark inside my heart

Phu, måndagar kan verkligen ta knäcken på en! Även om jag bara har haft tre lektioner och hunnit med halv fyra bussen hem, så är det fan jobbigt när alla tre är C- lektioner! (Sv C, Ma C, Hi C) Ni förstår mig, vad? Plus att det är så himla tråkigt att åka buss, och jag glömde att äta mitt jätteäpple! Brillorna hade jag på mig idag, det var ovant kan man ju säga. Är lite snurrig i huvudet nu! Jag ser dock en aning bättre i dem, och fasiken vad snygga de är! Hehe.

I helgen blir det hur mkt fest som helst! Yeah! Undra hur man ska orka? Måste försöka tigga pengar av mamsen också, annars kommer det gå åt helvete! Usch, jag vill inte dricka grogg... men jag måste. Någon som vill köpa en 35: a Koskenkorva?

Hur fan vill ni ha det med er häst egentligen? Jag hatar att ringa till folk, så ni måste ringa till mig! Jäkla oansvariga människor! Hmpf!

Nej, nu ska jag spela ngt spel på Hamsterpaj, tror jag. Eller så pluggar jag lite...
Ha det så bra!
Kram,
E


Mina snyggbrillor!

Kommentarer
Postat av: jolle

wow va taru för den då? ;)

2009-01-19 @ 21:21:37
URL: http://jollybob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0