Älskar er! <3

Ojojoj, vilken kväll! Hade skitkul, tjejer! Tack för det! Biljard är nog bland det roligaste man kan spela! Iaf när man är lite på lyset, hehe. Jag vann 1/3 omgångar, det ni! En gång fick jag t o m i två av Carolines klot på samma... öhh vad säger man?... putt? slag? skott? Ja, ni förstår! Det var asgrymt gjort av mig! Gjorde lite grejer jag inte gjort på länge också, fy på sig! Kul hade vi iaf! Älskar mina vänner över allt annat! Tack för att ni finns!



Först var det förfest hos Sofia!
Jag och Johanna <3


Haha, är vi inte bara för söta?
Jag och Sofia <3


Mina babes!
Sofia och Caroline <3


Jag och Sofia blir såhär när vi går ut!


Biljard är bäst! Haha


Vi träffade på Jessica också!
Jessica, jag och Sofia <3


Detta var den sista bilden som togs under kvällen,
efter denna tidpunkt tänkte vi inte så mycket på kameran längre.
Jessica, jag och Sofia - igen <3

Efter Interpool (som vi lämnade vid 01,00) tänkte jag, Sofia och Jessica ta oss till Hangloose, men så långt hann vi aldrig. Träffade på några riktigt skumma (inte skumma= otäcka mördare, utan skumma= lite korkade och konstiga) typer - roliga dock! Fick användning av mitt VG i engelska B iaf, tack Ingvar! Gud vad man kan mycket, fast man inte tror det! Yeah! Jag insåg att jag kan många språk! Haha! Tack Tjoppa och Ayman för att ni lärde mig lahme! Det gav mig status! Och tack Olle för att jag pratade tyska och imponerade på alla! Och tack Marcus som lärde mig hur man presenterar sig på franska! Yeah, I'm the multi-languaged woman!

Nej, nu ska jag gå och ha tråkigt alldeles för mig själv... Bajs på pokerspelare!
Ha det så bra!
Kram,
E

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha jag bjuder på den :D

2009-01-10 @ 21:42:06
URL: http://tjoppaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Måste vi göra om någon dag ;D Biljard är så sjukt kul! ^^ Älskar dig gumman! <3

2009-01-11 @ 18:12:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0