Crybaby!

Idag väcktes jag klockan tolv av att jag fick ett sms från Stall-Malin, hon frågade vilken tid vi skulle rida. Jädrans, det hade jag alldeles glömt bort! Jaja, jag hade i alla fall himlans ont i halsen, så jag ringde pch avbokade. Tråkigt, men ett måste. Efter kylan i fredagsnatt (sov med ett fönster öppet, inte bra, jag vet! Speciellt inte när det är 17 minusgrader ute! Vad tänkte vi på?!) känns det som att det är bästa att hålla sig inne i värmen om man känner sig dålig, annars bryter väl världens influensa ut! Mamsen och papsen är fortfarande dåliga. Hm, jag undrar vad de lider av egentligen... (Haha, kom precis att tänka på: Regn o Slak! Hahaha!) Jag är konstig, riktigt konstig! I fredags/ lördag förmiddag kollade jag på tre filmer, varav två var Disneyfilmer, men inte grät jag inte! En liiiten tår lyckades ta sig ut, men sen var det torrt. Jag gråter ALLTID till Disneyfilmer! En av filmerna var Hitta Nemo, vilket är en av de sorgligaste och mest gråtvänliga filmer som skapats, men inte f*n grät jag... Igår kväll däremot, kollade vi på en film om en pojke, David, som rymde från ett arbestläger för att ta sig till Danmark. Den var egentligen inte så sorglig och slutade jättelyckligt och allt sådant, men jag grät - floder! Jag satt med en servett under ögonen hela filmen, det var ingen idé att ta bort den för tårarna rann hela tiden. Likaså började vi kolla på Björnbröder och jag grät jättemycket i början för att jag visste vad som skulle hända osv. Hm, vad är mitt problem? Varför gråter jag bara ibland? Jag lär nästan kolla på Lilla sjöjungfrun idag (fick inte se den igår... *mutter*) för att se om jag gråter åt den i alla fall. Ja, det ska jag nog göra med en gång!

Ha det bra, alla sötisar där ute!
Kram,
E


Jag vill ha sommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0