Träningsvärk till tusen imorgon?

Igår skulle jag ha träffat en person, men sen blev planerna ändrade så jag åkte in till stan ist. Där träffade jag Sofia och Johanna och vi gick runt lite, köpte jeans och bytte en BH, sedan blev vi ashungrigaså vi tog bussen till Bomhus för att käka på... Amigo? Jag tog en pizza och de andra två en varsin kebab - guud vad gott! När vi var klara så gick vi in till ICA för att hyra film och köpa läsk och chips. Vi kom ut igen med chips, två läsk, cheeze rings och dipp. De hade inga bra filmer där så vi begav oss till Vikinga (jäkla Bomhus med alla namn) och hyrde tre filmer: The Grudge 2, en till skräckis och Björn Gustafssons film *dregel*. Vi började med skräckisarna (den som jag inte kommer ihåg namnet på var bäst! Den handlade om ett hemsökt barnsjukhus och en liten flicka, Maggie, som ser och pratar med anden Charlotte. Slutet var kanske hur sorgligt som helst och jag grät floder. Kan ta det lite längre ned här...) och avslutade med Bjöööörn! Klockan var omkring 02.00, men vi var inte trötta... Nej, jag inspirerades av Björn och skulle göra chokladpudding då på natten. Den blev jättegod! Vissa av oss var kanske lite trötta då, humorn var på topp i alla fall:

Johanna visar oss sin The Grudge-look (hänger håret framför ansiktet). Den blev dock lite misslyckad och hon utbrister:

- Jag ser ut som en WoW-nörd!!
- Vet du vilken WoW-nörd? säger jag.
- Öh, näääe? svarar Johanna.
- En Afganhund!!

Haha, jag inser att alla inte förstår, men för er som gör det: Är jag inte bara för rolig sådär klockan två på natten? Haha! (Johanna och Sofia skrattade åt mig, men förstod inte vad jag menade förrän några minuter efter...)


Nu kanske ni trodde att vår natt var över och att vi skulle gå och lägga oss? Icke sa nicke! Nog för att vi lade oss i sängen, men sov, det gjorde vi inte förrän kl 05.00! Nej, först skulle Johanna kläcka ur sig en hel rad med konstiga och helt sjuka påståenden. Det jag kommer ihåg bäst är ändå följande:

(Johanna) - Men vad heter en sån där grej man har i hjärtat?
(Jag och Sofia) - Öhh? En pacemaker?
(Johanna) - Jaa, en peacemaker!!

Haha, förstår ni att vi inte kunde somna förrän fem? 92:or verkar inte vara så, hmm vad ska man säga, hemma på någonting! Lilla Johanna! Efter många om och män (ja, jag är väl medveten om vad jag har skrivit här) somnade vi i alla fall...Vaknade klockan elva av att Sofia drar upp rullgardinen - tack för det din morgonpigga människa! Sex timmar, sex timmar fick jag sova! (Här kom Johanna med ännu en underbar kommentar: "Ja, för man behöver faktiskt sova minst 10 timmar per dag!" haha, blondin kanske?) Efter några timmar begav vi oss till stallet där Sofia höll lektion för mig och Johanna (jag har fortfarande känslan av att ridläraren Sofia inte gillar mig. Jag fick rida på en jäkla volt och arbeta som tusan, medan Johanna fisskrittade barbacka runt resten av banan - orättvist eller vad!?). Imorgon kommer jag vara död, träningsvärken kommer äta upp mig innifrån!

Nej, nu tycker jag att ni har nog att läsa, så nu går jag och gör jag något annat istället!
Ha det så bra!
Kram,
E

(För bilder från nyår klicka här och kika sedan in på 31 december)

Kommentarer
Postat av: Sofia

hahaaaa! Johanna är bra rolig! Vad ska det bli av 92:orna? :D

Du får hoppas på att du kommer ur sängen imorgon ;O

Fredag! ;D

2009-01-06 @ 22:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0