Sega råttor!

Alltså ursäkta, men "bildskickarna" är väldigt sega!! Snart hoppas jag dock att alla fotografier från de tre festerna efter jul hamnar i mina "mottagna filer".

Igår var jag på Disney on Ice - jag och alla barn. Haha. Nej, men det var allvarligt riktigt kul att se på! En upplevelse, även om Pocahontas inte fick vara med.... och så hade de gjort om Aladdinsången! *mutter* Sedan blev jag jättesjuk, influensa tror jag. Tack för det! (Så nu vet ni varför stavningen och meningsuppbygnaderna ser en aning konstiga ut - jag är borta i huvudet)

Snart blir det kladdkaka - mums!
Ha det så bra!
Kram,
E

Kommentarer
Postat av: malin

gjorde de om aladdinsången? det kan man väl inte göra >.<

bli frisk snart! vi måste ses ju ^^ kram

2009-01-04 @ 20:48:49
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0