Nothing's ok when you live in a memory

Yes! Jag är inte rädd längre! Jag är bäst, möhöhö! Är trött som bara den, ska nog ta en powernap nu... Fast hur det ska gå till när brorsan sitter och slår på trumjävlarna vet jag inte riktigt. Jag har dock väldgt lätt för att somna - väääldigt lätt! Jag brukar somna i skolan ibland, speciellt när VB och Malinden sjunger! Lovely! Likaså på bussen, hehe!

Tack för en trevlig dag, tjejer! Ni är verkligen hur gulliga som helst! Och tack igen för sällskapet, vet inte vad jag skulle ha gjort utan er!

Både mamsen och papsen har magsjuka - yeah! En väldigt liten sådan i och för sig, men jag vet ju vilken otur jag har! Förra gången jag hade magsjuka blev jag smittad av Henrik som kräktes EN gång. När jag sedan blev sjuk kräktes jag heeela natten! Mysigt? Inte på en fläck!

Nej, nu blir det powernapning!
Ha det så bra!
Kram,
E





Älskar er! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0