In love

Efter fyra timmars bilåkning, destination unknown, är jag tillbaka hemma igen. Fan vad kul att Tjoppa har fått körkort! Jätteroligt verkligen! Vi åkte först in till stan och Emma tog ut pengar, vi skulle käka på Max. Det är nämligen så att när man har tagit körkort är det tradition att inviga driven på antingen Max eller Donken. Vi valde då Max och åt lite... Sedan har vi varit överallt i hela Gävle! Sätra, mot  Andersberg, Valbo - you name it! I fyra timmar åkte vi runt, och runt. Kul var det dock, även om alla inte kan förstå det. Mot slutet av vår resa tyckte vi att det var lite dumt att vi inte hade varit på Donken och invigt driven där också, så vi tog oss en tur dit innan vi begav oss hem. Gud vad gott det är med vailj-milkshake!

Nu funderar jag på att gå och lägga mig.. Jag har dock redan förstört min regel om minst 8 timmars sömn/natt, så nu kan jag iofs vara uppe lite till...

God natt på er alla!
Ha det så bra!
Kram,
E

Kommentarer
Postat av: malin

och du knackade inte på? fy på dig!

2009-01-14 @ 00:15:52
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0