I can't believe I still want you

Kollar just nu på School of Rock, herregud vilken bra film det är! Man blir så glad och upprymd! Mamsen och papsen har julat av här hemma, så nu ser det nästan ut som vanlig. Det är alltid lite sorgligt när granen slängs ut! Tog en promenad tidigare idag - väldigt skönt! Vädret var perfekt! Fort gick det också, på något konstigt sätt...

Pluggandet har jag inte börjat med ännu, men det kommer senare. Börjar inte förrän 09.40 imorgon, så jag kan gå och lägga mig vid tolv idag och ändå sova tillräckligt. Imorgon ska jag posta ett brev! Fick nämligen ett jättesött brev från Maja här om dagen, så nu ska jag svara. Måste prata med Susanne om de ska åka skidor igen i Järvsö, då vill jag nämligen följa med! Jag tror att Majsen och jag är på samma nivå när det gäller utförsåkning. Då kan jag träna också inför fjällenresan vecka 12.

Nej, nu ska jag återgå till min film!
Ha det så bra!
Kram,
E



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0