Godnatt

Jag är pank - jättepank! 120 :- är allt jag äger... Jag måste på något sätt försöka fjäska lite för mamma så jag får åtminstone 100:- till! Fan att man inte har busskort, eller vänta, det har jag ju! Yes! 72 :- mindre att oroa sig för! But still.... Jaja, får se till att fixa det där på något sätt!

Nej, nu ska jag duscha och sedan plugga lite. Efter det är det faktiskt dags för sängen, otroligt nog! Imorgon börjar jag ju halv nio, så halv elva måste jag senast lägga mig idag.
Ha det så bra!
Kram,
E


Fest i helgen!

Kommentarer
Postat av: jolle

mkt trevligt att träffas lite idag:) vi får oxå festa snart! puss

2009-01-21 @ 16:36:28
URL: http://jollybob.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0