Full rulle

Herregud, fullt ös sedan igår! Filmen var jättebra och jag grät inte en enda gång! Det ni! Missade bussen, så jag gick till Heartbreak med Jessica och hennes kompisar. Det var 20 där, men jag behövde inte ens visa leg! Hell yeah! Missade nästan tvåbussen hem också, men jag kan springa ibland och tur är väl det! Sov till tolv idag, sedan klev jag upp och fixade till mig för halv tre skulle vi till Björn och käka. Kom hem vid sex och gick ut med Jancker direkt. Malin följde med, så nu ska jag bara käka sen ska jag tillbaka till henne! Mys! Jag har aldrig varit där förr, trots att jag tillbringade mycket tid i deras stall när jag red Graefin! Ja, nu ska jag få se deras nybygda hus i alla fall. Ska bli jättetrevligt!

Nej, nu ska jag käka!
Ha det så bra!
Kram,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0