downloader

Oj, vad duktig jag känner mig! Alldeles själv har jag kommit på hur man laddar ner filmer! Yes! Så nu är Pocahontas, Bolt och Marci X på väg ner. Suck, jag har en arm som sticker ned över hela skärmen. Det är nämligen så att Arvid ligger ovanpå min datorskärm, och hänger med frambenet ned över allt. Han har så jäkla långa ben också! Nu ska han försöka ta muspekaren med. Suck för djur ibland... Tur att de är så söta, annars vet jag inte vad jag skulle göra! Neej, nu ska han sno mina ostkrokar också - där går gränsen!

Jag hittade lite gamla teckningar som jag gjorde när jag var 12-13, herregud vad bra jag var på att rita hästar! Helt sjukt! Nu kan jag knappt dra ett streck på pappret! Man skulle ha tagit vara på sina skills när man var yngre...

Nej, nu ska jag fortsätta ta hem lite filmer!
Ha de så bra!
Kram,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0