Don't worry

Jag kräktes igår kväll, det var inte mysigt! Jag blev helt förtvivlad och rädslan kom liksom krypande upp längs ryggraden - har jag fått magsjuka?! Jag hatar magsjuka, det är det värsta som finns! Jag kan inte gör annat än sova och gråta (och spy då förstås) när jag lider av det. Fy tusan! Jag har dock inte kräkts något mer, och imorse åt jag till och med frukost, nu är faktiskt hungrig igen! Så, magsjuka är det nog förhoppningsvis inte ändå, det var nog bara den där äckliga korven från igår. Eller nej! Nu vet jag ju vad det var! Vi fick ju kebabgryta i skolan igår, där har vi det! Som ni säkert vet så fick jag magsjuka efter att jag hade ätit kebab för ett par år sedan, jag har efter det inte ätit kebab alls. Min mage kanske är inställd på att kebab är dåligt? Fast tar det så lång tid att få upp det? Åt det till lunch i skolan vid tolv, och kräktes inte förrän 12 timmar senare... Hmm. Ja, i vilket fall mår jag bra nu och är back on track igen i morgon! Tro inte att jag tänker missa en utgång!

Nu ska jag städa mitt rum! Har inte gjort det sedan jul, så det behövs kanske?
Ha det så bra, och gå inte och drabbas av magsjuka nu!
Kram,
E


Inget slår Disney
Inget slår Pocahontas


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0