Can't believe life means nothing

Ojojoj, var tar timmarna vägen? Nu har jag skrivit klart psykologin iaf, det känns jättebra! Åh, men jag glömde skriva mitt brev till Maja, attans! Får ta och göra det imorgon. Då blir det stallet också, men bara mockning. Graefin blir aldrig bra... Nu går hon gipsad. Stackare! Laila är dock jättesnäll och jag får rida Nadja när jag vill i princip! Hon har t o m betalat ridhusavgift, så nu kan jag rida i ÄRK:s ridhus med! Kanske vi kan rida tillsammans där någon gång, Sofia? Bellas hästar är väl betalade ditt? Eller är det bara Bella själv?

Nej, nu ska jag ta och krypa till kojs!
Ha det så bra, mina vänner! Dröm sött!
Kram,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0