Nattliga bestyr

Nej, jag vill sova... Måste göra en massa saker först bara, städa, plocka in nytvättade kläder, kolla om det funkar att kolla på filmerna jag tagit hem på Gurkans dator osv. Gud vilken hemsk mening det där blev! Jessika (min svensklärare) skulle nacka mig om hon såg den!

Haha, mamma kom upp och var arg för ett litet tag sedan. Hon anklagade mig för att ha för många skor på skohyllan. "Du har tio par skor där" sa hon "Det räcker väl med fem åtminstone?" Grejen är den att hon överdrev inte heller! Hur kunde så många skor hamna där?! Hmm, läskigt. Jag har väl inte så många skor, eller? 

Imorgon ska jag klippa mig, eller ja, toppa mig. Tänker inte klippa upp det ens, tror jag. Vill ju att håret ska vara så jämt och långt som möjligt till balen så att frisören kan göra värsta uppsättningen då! Gud vad jag längtar till balen! Jag är bäst på att dansa! Höhö!

Nej, nu måste jag börja med alla sysslor - suck!
Ha det så bra!
Kram,
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0