Någonstans ovanför regnbågen

Min alla hjärtans dag slår nog faktiskt det mesta. Lång promenad till Skutskär med Malin och Jancker, hem och sjunga lite Lips (jag ägde på det), sminka sig och sedan ta ytterligre en promenad till Skutskär. Där hämtade vi (jag, mamsen, papsen) en snygging som hade köpt blommor och godishjärtan åt mig! Huuur underbart gulligt var inte det?! Jag var typ världens gladaste då! Yeaah! Kvällen blev helt igenom apmysig, med undantag för korstroganoffen! Började kolla på första och andra Ringenfilmerna, men det blev inte mkt mer än bara de första 30 minuterna. Haha. Sen gick vi och sov!

Nej, nu är det dags för plugg...
Ha det så bra!
Kram,
E

Anders, du är bara så jääävla bra!
Tack för att du finns och vill umgås med mig! <3

 


Kommentarer
Postat av: Anders

Tack gumman det var snällt :) det var jätte mysigt att va med dig i helgen, men vi får nog försöka kolla på filmerna igen och kolla den här gången ^^ vi ses senare idag och det är ett nöje att vara med dig :D <3

2009-02-16 @ 10:44:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0