Får jag lov?

Jag har aldrig tid att uppdatera längre, men tänkte göra det nu. Hela mitt lov har bestått av fester och Anders. Igår var första dagen jag inte drack någon alkohol. Herregud... men är det lov så är det! Igår var jag på lan med Anders, Robin och Nima... Man kan säga att jag ägde, höhö. Eller inte, men kul var det faktiskt! Spelade till och med lite Dota, eller var det heter, och mitt lag vann - yeah! Inte för att jag hjälpte till alltför mycket, men jag dog inte så många gånger iaf! Usch, vad deprimerande att lovet snart är slut, alltså. Inte har jag pluggat något heller! Jag har läst ut en bok som vi ska ha seminarium om efter lovet, men jag vet inte riktigt vad jag ska göra mer... Malin, EFo, Vb - vad ska jag göra med boken? Skulle man analysera den utifrån de där olika perspektiven, eller vad det var?

I onsdags var jag ner till Elin också! Herregud vad jag har saknat den människan! Hon är verkligen underbar! Vi var ut på krogen en sväng, och kom hem vid fem någon gång - då var man skapligt  trött! Hade det iaf jättekul med dig, älskling! Hoppas vi ses snart!

Nej, nu ska jag gå och göra annat.
Ha det så bra!
Kram,
E


Bara för att vi är snyggast!

Kommentarer
Postat av: malin

ingen aning om vad vi ska göra med boken, antagligen det som du nämnde ovan, men värt att fråga mr P ^^

2009-03-02 @ 10:57:46
URL: http://allthosesmallprints.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0