My boy lollipop

Jag köpte godis idag, vilket vad hur gott som helst! Höhö, jag har fortfarande pumpsen på mig! De är sköna som bara den! Inte alls svåra att gå i trots den maxade 10 cm klacken! Ja, detta vill säga inomhus. Jag har ingen aning om hur svåra de är att gå i utomhus... Jaja, det löser sig! Jag har ju ett par månader på mig innan bal/student.

Nej, jag ska nog gå och lägga mig nu! Ska nog läsa ut min bok: "Mördarens jakt, del 1, Berättelsen om Fjärrskådarna".
Ha det så bra!
Kram,
E


Jag vet att det är tjatigt med samma bild igen,
 jag vill bara försäkra mig om att ingen missar att se mina underbara pumps!


Kommentarer
Postat av: carroe

Massa fina :D Kul att träffa dig idag <3

2009-02-05 @ 23:15:53
URL: http://www.metrobloggen.se/carroe

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0