Livet är en fest

Gårdagen var hur rolig som helst! Har saknat er hur mycket som helst tjejer! Vi måste definitivt göra om det! Bubblande och skitsnack - kan det bli bättre? Skulle inte tro det!

Idag ska vi fira papsen som fyllde år i måndags, och ikväll blir det fest! Det var ett tag sedan jag festade med Malin (fortfarande inte du Lindén), ska bli jättekul! Nu måste jag dock gå och stryka min klänning! Har ni tur kanske det kommer upp en liten video på mig, Emma och Sandra från igår när vi dansade på det überhala golvet bredvid bubbelpoolen. Skitsexigt kan jag ju säga, höhö!

Nej, nu är det dags för tandborstning och klänningsstrykande!
Ha en trevlig dag!
Kram,
E

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0