Life of Emilia

Jag är trött. Så fruktansvärt trött. Skulle jag gå och lägga mig nu skulle jag sova till imorgon. Jag kanske ska göra det? Det skulle faktiskt vara skönt. Det enda som stoppar mig är tanken på att då är denna fredag den trettonde borta för alltid. Jag vill ju se vad som kommer att hända, om något nu kommer att hända. Det har aldrig hänt mig något förut på denna svartmålade dag. Jag kanske är wiccan i alla fall? Om så är fallet är fredag den trettonde en kanondag! Då kan jag ju inte lägga mig! Tänkt om jag missar något, det som kan förändra mitt liv. Det som kommer att fullända mitt liv. Usch, vad deprimerande! Jag vill inte fullända mitt liv! Då är det ju ingen mening med att leva längre. Utan motgångar kan man aldrig uppskatta de gånger då allt bara fungerar perfekt... Jag ska nog fan lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Tom

Nästa månad är det också fredag den 13:de ju :P

2009-02-13 @ 20:16:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0