I like you when you give me cookies

Sjuk idag. Hostan är tillbaka och jag kan inte sova om nätterna. Skit också. Jag har precis käkat frukost och är kanske hur mätt som helst! Jag var tvungen att trycka i mig det sista av min andra äggmacka. Under några dagar nu har vårt kylskåp bantat och det har inte funnits ngt att äta. Jag har fått nöja mig med ngn kiwi hit och något ägg dit, så nu när jag kan käka mackor igen så orkar jag knappt ngt alls. Går det så fort för magsäcken att krympa?! Fan, hemma hos Sofia käkade ju hon, jag och Natalie upp en hel formfranska själva! Det var iofs kanske tre år sedan, men ändå.

Shit, vad det snöar då! Jag hade förutspått en riktig vinter, men jag hade hoppats på att den skulle ha kommit lite tidigare... Jaja, bara all snö är borta tills i maj så är jag nöjd!

Nej, nu ska jag gå och duscha!
Ha det så bra!
Kram,
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0