Forgive me father

Jag har syndat, as always! Jag har klickat hem ett par nya skor från nelly.com.... Aj,aj,aj. Mamma och pappa kommer strypa mig, men jag var tvungen att ha dem, det ser ni väl själva?

Om en timme ungefär ska jag cykla till Skutskär för att ta bussen till Gävle. Träffa Sofia, hitta skitsnygga kläder som jag inte kan köpa eftersom jag inte har råd och bli deprimerad över att jag gör slut på mina pengar så snabbt. En vanlig dag med Sofia, alltså... Jag fattar inte hur hon har råd att shoppa jämt, men ändå inte jobba... Hm, jag ska gifta mig med hennes pappa!

Imorgon ska jag rida igen. Tyvärr kunde inte Malin hänga på, men det är okej, jag blir nog inte ensam i alla fall. Hoppas jag...

Nej, nu måste jag gå och duscha!
Ha det så bra!
Kram,
E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0