Är du dum eller? Jaaa?

Jag ska upp om 5 timmar, känns ju härligt. Jag är nämligen så kass att jag har omtenta i kemi imorgon kl 9. Är huvudet dumt får... ja... hela mitt liv lida! Jag har alltså spenderat en till fredag av mitt värdefulla liv i pluggandets helvete. Slut på cigg fick jag i förmiddags också, så det har ju inte varit en kanonkul dag. Som tur är (Marcus är du med, här kommer det!) köpte ju Marcus cigg och kom förbi med två åt mig nyss! TACK, DET VAR GULD VÄRT! Nu kan jag sova lugnt.

Åh, jag har världens bästa vänner! Nu sitter Andréas (han klarade ju såklart första tentan) och förklarar för mig hur man använder formlerna för att räkna ut olika uppgifter - TACK! Haha, jag är nog den mest korkade människan i hela världen! Nej, okej... Johan är liiiite dummare måste jag erkänna. Igår på Max (Marcus skjutsade dit mig halv ett - du är bäst! Ja, se där, där kom det igen.) så kom vi in på Titanic, och vi diskuterade dess jungfruresa. "Jungfruresa?" säger Johan då. "Men, det var väl inte bara tjejer med på båten?". Ja, jag säger då det. Prata kan han också! Han utklassade mig totalt, bara sådär! Jag fick knappt en syl i vädret!

Haha, yes! Nu mår jag mycket bättre, så nu tänkte jag sova!
Önska mig lycka till imorgon.. Jag vet att Andréas gör det iaf, haha!
Kyss&godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0