when you go down, down

Jag har insett en sak... När man mår dåligt och inte längre orkar ta tag i saker och ting använder man sig av något för att istället bara glömma allt. Jag till exempel, jag festar... Mycket och ofta. Varje helg, helst både fredag och lördag. Och jag sover aldrig hemma. Jag gör allt för att slippa ta tag i mina problem och försöka få mig själv att må bättre. Jag orkar inte, inte just nu. Det sa kuratorn också: "Fokusera på skolan och ta det andra efteråt". Men hur i hela fridens namn ska jag kunna fokusera på skolan när hela min värld är raserad? Jag bara undrar? Visst skolan är viktig, men är den verkligen viktigare än misshandel och våldtäkt? Jag vet inte jag.. Enligt min kurator är det ju det, så jag får väl bita ihop och fokusera på skolan då, hur bra nu det ska gå...

Ja, ni gott folk. Ni kan ju kanske gissa vad jag ska göra ikväll? Jag ska festa, och sedan ska jag sova hos Hannah <3 vad skulle jag göra utan Hannah? Mwah! Usch, den människan är så himla underbar! Gullhjärtat mitt!

Nej, nu ska jag städa och duscha, sedan bär det av hem till Hannah för grillning! 
Ha det så bra!
Kram,
E

 

 


Åh, gullnima!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0