torsdag den 29 maj

Fytusan.... Imorgon är det fredag vilket betyder: redovisning på socialkunskapen, seminarium på Nk:n, ångest på KuHi, samt studiebidrag. Jag ska nog försöka hitta ett par shorts imorgon, eller en kjol kanske... Fredag betyder också att jag får sitta hemma, alldeles själv, och plugga mig till döds, liksom resten av helgen... Någon kanske vet en fest
Man kan ju inte gärna dö på riktigt någon vecka innan sommarlovet. Men stressa som fan lär jag nog
göra, ligger så jäkla mycket efter... Det jag har att göra är:
  • Ty: muntligt Np på måndag, bokrecension
  • Hi: uppsats på minst 7 sidor
  • KuHi: essä (ca 6 v. försenad)
  • Sv: bokloggar (4 st), samt humorupgf. 5
  • Socialkunskap: Frågor om filmen My name is Joe
fan, fan, fan.... Fattar inte varför jag är så jävla dum!! Skolan har dock varit fruktansvärt jobbig på senaste tiden, men ändå.. Bit ihop och kämpa!

Nu ska jag sova - äntligen!
Ha det bra!
/ E!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0