onsdag den 21 maj

Då var det äntligen onsdag! Ikväll åker jag till mormor och sover där, för tåget till Gbg går 6,30 imorgon bitti. Måste packa klart allt idag... Gud vad svårt det är att veta vad man ska ha med sig! Jag vet ju inte om det blir fint eller dåligt väder. I och med det lär jag ta med mig två jackor och minst tre skor... Hoppas mormors resväska är stor!

Snart ska jag äta frukost och sen ska hundarna få komma ut en sväng. Efter det blir det nog en tripp till stallet, ska nog rida ut idag. Stackars Graefin har ju bara fått gå på banan i flera veckor nu.

Nej, nu blir det frulle.
Ha det så bra!
Kram, E!

image10

Kommentarer
Postat av: malin, orkar inte skriva bloggnamn

skön serie ^^

2008-05-26 @ 17:01:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0